fredag 3 oktober 2008

God Morgon

I dag är det fredag och vi är lediga.. Väntar på att kusinen skall komma. Sedan blir det full fart som håller i sig ända till på Måndag känns det som. I morgon skall vi på kalas på dagen till mitt älskade brorsbarn efter det skall vi äta kräftor med min svägerska och man, söndag blir det middag hos svärföräldrarna.. ja ni fårstår ju själva.. Fullt ös ;-) Men i dag kommer Mannen hem och bara vetskapen om att han gör det gör att jag får extra energi.. Har precis tänt upp i spisen och vi har ätit en mysig frukost, jag och tjejerna .. Nu leker de på lekrummet och jag sitter med en kopp kaffe och gör mitt bästa för att vakna till.. Eftersom jag numer bara får dricka ett par koppar om dagen så njuter jag väldigt mycket av mitt morgonkaffe.
Det är så fantastiskt vackert ute.. Löven skiftar i ärg, jag älskar hösten, det är den bästa årstiden.. Frisk luft och vackra färger.

Har börjat på en ny bok nu.. "dödgrävarens dotter" har bara läst ca 100 sidor men det verkar vara en riktigt bra bok.. Återkommer när den är slut för att berätta hurvida den är värd att läsa. Jag är en riktig bokmal.. Biblioteket är min guldgruva här hemma..
Nu skall jag "sätta på mig masken" (sminket) Så jag ser lite rekorderlig ut ;-)
Hörs ikväll
/ C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Älskade älskade vän!!!
Du bra måste gå in på http://personligalmanacka.paulanders.com/ eller kolla min blogg... *blink blink*

Hör av mej efter läkarbesöket!

Kram Mimmi