lördag 18 oktober 2008

Nu fattas bara Gästerna!

Maten står nästan färdig, bordet dukat, barnen leker i lekrummet tillsammans och gästerna kommer om 2 timmar! Kan det bli bättre..
Vilken underbar dag..
Var ute och plockade en massa höstlöv som jag dekorerade bordet med, äpplen också så klart det hör ju till hösten..
Har köpt en massa småplock som skall avnjutas till middagen ikväll och vinet ligger på kylning .. Nu tänkte jag gå upp och ta
mig ett långt bad innan jag sätter på mig masken (sminket)
Hoppas att ni haft en lika bra dag som mig/oss.. /C



2 kommentarer:

Magdalena Martin sa...

Måste verkligen planera in någon tripp ner åt era trakter, vore jättemysigt att få hälsa på hemma hos er :-D och gästrummet står ju klart! :)
är inne och kikar i din blogg varje dag, men är dålig på att lämna hälsningar, men så att du vet :)
Tjingeling och hoppas ni får en härlig kväll!
*kram*
M

Gårdsromantik sa...

Bra tajmat!

Vilket vackert hus ni bor i!

Kram Maud