tisdag 28 oktober 2008

Mina julfavoriter just nu

Otroligt vacker julkrans .. Den vill jag ha på ytterdörren eller ovan spiskransen..


139:-


Hitta kransen hos www.eikkala.com


(ps: bilden är åt fel håll, det är den INTE på eikkalas hemsida.. det är jag & datorer som inte är kära i dag)






Jultomten i vitt

43 cm hög.

549:-


Finns att adoptera på : http://www.cestlavie.se/













God-Julbokstäver
Fina små bokstäver som bildar ordet GOD JUL i vitmålat trä
99:-











Julren i stickat...
Jag vet att det finns ett fåtal i lager.. Så skynda FYNDA.
129:-
Bilderna är lånade från Leverentörerna...


Detta är mina favoriter just nu.. sedan lyckades jag beställa denna underbara julgris som är slut hos leverentör just nu.. men kanske någon vet någonstans att hitta dom ... Har köpt varsin till barnen men skulle gärna vilja ge bort en :-)
/ C
















4 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Mysiga julsaker!

Det är en härlig tid nu att surfa runt och inspireras av allas julsaker på bloggarna.

Kram från Eva

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Vad roligt att du gillade min laptop! Den är kanonbra! :-) Du hittar den på sony.se sen kan du söka åt den på andra ställen när du vet exakt vilken du vill ha. Jag köpte min på expert.

Grisen var ju bara för söt!!
Och God Jul bosktäverna skulle sitta riktigt fint! Vad mycket fint du visar!!

Kram Sara

Brunkullan sa...

Hej! Så fin blogg:)
Kommer tillbaka!
Susanne

Anonym sa...

Skogsnuvan säger: Jaså du har börjat tänka på julen redan du. I går när det var vitt av snö ville jag då inte tänka på julen. Annars är jag en julgalen en som har så fullt med julsaker så man blir nästan galen när dom ska plockas ihop. Kan inte slita mig från gamla julsaker och vill ha nya så det blir fler och fler.