fredag 31 oktober 2008

AWARD



Jag har fått en Award! Min första. Tack Magdalena!! Jag blev verkligen JÄTTE glad.Awarden går vidare till:

livet som mamma mu

För att jag älskar att läsa din blogg och för att du är min bästa vän men som bor alldeles för långt borta!

Lallis liv & Leverne

För att hon skriver så kloka saker och bjuder på sig själv.

My little Cloud

För hennes vackra bilder och mysiga blogg

Fru Skrot

För att hennes blogg är stilren och väldigt inspirerande

Kaffe med Drömmar

För att det skapas otroligt mycket vackert med blommor där..

Uffematten

För att jag skrattar ofta när jag läser hennes blogg

Hwita Villan

För en inspirarande blogg

Till dom bloggar som jag namngav och vill använda awarden, så högerklicka på denna och spara :) Ni ska även utse 7 nya bloggar och länka samt berätta för dom om det. På detta sätt skickas denna award vidare för att uppmuntra runt omkring.

/ C

6 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

TACK snälla rara du!
Vad gullig du är!

Jag ska klura på mina 7... :)

KRAM från Eva

maiju sa...

Nämen!! Tack, tack och tack - vad du är snäll! ;)

Ha en trevlig veckoslut!
Kram Fru Skrot

UllaJohanna sa...

Oh, TACK!!!
Så jättegullig du är!
Kan säga att jag ofta läser din blogg med ett brett leende! Och bilderna på alla vackra saker du hittar (dreglar, he, he!)...

Jättekram från snöigt (!) Ulricehamn!

Lallis - liv och leverne sa...

Men vet du vad underbar du är!
Tusen tack.
Kram Lallis

J sa...

Tusen tack! Jag blev så glad när jag såg ditt meddelande! Min första award! Tack snälla rara du!

Ha en härlig Halloween!

Kramar Johanna

Mamma-Mu sa...

Lööve u baby!
Stort tack!!!! Ska kolla detta imorgon bitti!!!

Kram