söndag 5 oktober 2008

Lilla Häxan

Det var en dag till det.. Dagen har vart bra men nu är man inte annat än TRÖTT..
Började med bio med stortjejen "mamma mu" Det var en riktigt bra barnfilm men kanske i längsta laget 80 minuter. Därefter åkte vi spårvagn till Brunnsparken och sedan buss till Farmor och farfar där lilla tjejen och mannen väntade. Där blev det trerätters.. MUMMA. Hon är helt otrolig att laga mat den damen..
Sen kom smällen när man kom hem, det såg ut som en tromb hade dragit igenom nedervåningen på huset..
-Men det är väl inte så farligt säger mannen , ta det lugn .. det kommer inte att springa ifrån oss.
NÄ PRECIS!!!.. det springer INTE ifrån oss så varför inte ta bort det med en gång ;-) Män.. Phuu.. Kan inte leva utan dom och inte med dom. Det bästa måste vara att vara Bisexuell.. Leva tillsammans med en kvinna och ha en manlig älskare.. skämt o sido, efter 20 minuter var det fint hemma igen men har vart så van att det är undanplockat så det stressar mig när det står tex. disk på diskbänken .. Det skall vara rena ytor!
Var inne och sökte efter julpyssel på http://www.panduro.se/ i dag , jösses vad mycket fint det finns.. jag tycker det är otroligt roligt att göra det tillsammans med barnen så kommer att behöva beställa en massa saker.. Här skall pysslas.. Julen är på intåg om .. Ja det är ett tag men ändå ;-) Tänkte i alla fall försöka muta ned min mamma innan jul så jag och Dan får ta vår årliga julresa.. En weekend bara jag och han på nåt lyxigt hotel , äta en massa gott och shoppa lite.. vet ni var vi brukar åka .. jo 2,5 mil till Göteborg. *skratt* Men det blir aldrig så att vi åker dit eftersom vi bor i Kungsbacka och har en egen liten stad , men just innan jul brukar vi unna oss en helg där och det är verkligen jätte jätte mysigt... Sist var vi ute och åt på 28+, det var värt varenda krona helt underbar mat och otroligt personal http://www.28plus.se/ .
Tänkte faktiskt komma med boktips för barn, de mysigaste böckerna jag läst för mina och de är helt sönderlästa nu.. Nämligen böckerna om den "lilla häxan" så har ni barn själva eller letar julklappar .. De är verkligen att rekommendera.




Passar barn mellan 4-6 ungefär ,Lieve Baeten är det som skrivit dessa.. De är så bearbetade!Nu skall jag planera weekend med min man .

Ciao!

3 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Men det är så himla lustigt att du var in på Panduro!
Har precis skickat iväg en jääättteee låååång beställning!
Deras rea är ju helt otrolig!!!
Å hittade jätte mycket inför kalaset på lördag!

Jag känner roligt komma... *ler*

Sov gott vännen å så hörs vi imorgon!

Kram

♥ Fyra årstider sa...

Nu blir jag sugen på panduro, tack för tipset. Du får gärna länka mig. Tack för titten.
Kram Lotta

Anonym sa...

Skogsnuvan säger: Visst får man ha lite bökigt ibland. Håller med din man att det inte springer ifrån en. Vet du inte att: Dammtussar och odiskad disk kan betyda att man gjort något roligare. Och så var det ju. Mamma Mu Önskar att jag kunde låna några barn och se den