onsdag 15 oktober 2008

Jag längtar till JUL


God morgon
Nu sitter jag på arbetet och har en paus i utbildningen . De skall gå och köpa mat säger dom ;-) I dag var jag här redan klockan 07 för att få undan bokföringen innan utbildaren i systemet kom , kändes skönt att få det ur vägen .
I dag skall jag och tjejerna åka på cafe efter dagis, den stora tjejen frågade i går.
- Mamma kan vi åka och ta en fika i morgon efter dagis, det var ju bara såå länge sedan vi satt ned och pratade på cafe.
Snacka om lillgammal 4-åring och en sån fråga kan man ju bara inte säga nej till .
I kväll har jag tänkt att städa vår källare efter barnen gått och lagt sig och jag HOPPAS att jag fått knopparna till byrån.. Tjollahopp! Källaren har av någon outgrundlig anledning blivit en herrvåning.. Nja.. förutom tvättstugan då.. den skulle väl få chocken om det kom in en man där.. ;-) Min man kan verkligen INTE tvätta, när han väl gör det så kan man slå sig i backen på att han lagt ned en av mina tjocktröjor i 60 grader eller vitt tillsammans med svart.. Men jag har faktiskt inte så mycket emot att tvätta.. Tycker det är ganska skönt att stå där nere för mig själv.
Åh vet ni vad, jag gjorde misstaget att gå ut på Harrods hemsida i går.. Herre jösses. Jag vill ha jul nu!!!
Skall lägga upp lite bilder från källaren i kväll.. Men nu säger dom att vi skall göra råbalans..
/ C
Ps... lägger till lite bilder från Harrods... titta och längta, bara två månader kvar nu..




Inga kommentarer: