torsdag 9 oktober 2008

Trött trött trött

Phu.. Nu är jag helt slut. satt i möte hela eftermiddag och det gör ju en annan så trött när man måste koncentrera sig till max. Jag kommer ihåg när jag var yngre , då tyckte jag att sitta i möte på arbetet var ju bland det hälftigaste som fanns, det betydde enligt min mening att .. då var man viktig, jag var med och bestämde, kort och gott ..jag tyckte nog då att jag VAR nåt om ni fattar vad jag menar. I dag tycker jag att det är intressant men jäklar vad energi det tar.. Men mötet var lyckat och jag ser fram emot resultatet med spänning.
Nu sitter jag i soffan och gör alla fel, jag dricker Cola och äter chips.. vilket inte alls är bra för min mage MEN för själen.. Vad är då bäst? Svårt ställningstagande.. Jag ställer mig mitt emellan istället och säger att i morgon skall jag äta sunt..
I dag hämtade Faster barnen på dagis och när vi kom hem så satt de och ät middag och tjattrade.. MYS.
Jag orkar inte skriva mer i dag , återkommer i morgon med nya krafter :-D
Må Gott
/ C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Å med tanke på att jag var med på dessa möten förr så var jag oxå jätte viktig.... Skrattar

Kram