torsdag 2 oktober 2008

Halva dagen har gått

Hej!

Nu har klockan hunnit bli eftermiddag, Jag har vart hemma i snart tre dagar från jobbet och kryper snart ur skinnet. Tror att detta är mer stressande för mig än att vara på jobbet. Hur skall jag lära mig att slappna av.. Har blivit lite bättre med sömnen i alla fall. Somnade efter en timme i går. Men har fortfarande kvar krypningarna i benen när jag skall somna men det går över. Nu skall jag snart hämta flickorna och vi skall åka och handla. Sedan skall jag och F titta på nätet för att se om hon hittar några kläder hon vill ha.. Hon växer ju så att det knakar och nästa alla byxor är för korta nu.. Jag la in en massa urvuxna kläder i vindsutrymmet i dag .. Blundade nästan när jag såg alla backarna.. ojojoj .. Jag som sa så stort att det var jätte bra att vi fick en till tjej så behövde vi inte köpa så mycket kläder, jag kan räkna på en hand de kläder hon fått ärva.. Vill ju att lillan också skall ha nya kläder..


Har lyckats ta ett kort på en av kattungarna i dag i alla fall.. De har inte öppnat ögonen ännu så det är inte så mycket att se men ändå..


Annars har jag inte gjort så mycket i dag mer än att planera inne i huvudet hur jag vill ha det i gästrummet.. men det kommer att krävas en del inköp så får förankra det med min man *skratt*

Skogsnuvan skrev ett inlägg på mig blogg ang. sms .. att det var bättre med kärleksbrev man kunde ta fram och titta på.. håller helt klart med och är det inte tråkigt att det enda som kommer på posten nu är räkningar .. saknar de handskrivna breven , saknar att ha brevvänner som man hade när man var liten :-( så alla vänner osm läser detta.. JAG VILL HA BREV! ;-)


Fixade lite i hallen på ovanvåningen i dag, satte in stolarna som vi hade på balkongen , blev ganska bra.. Lägger ut bild..
Nu skall jag hämta kidsen, på återskrivande


/ C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Men herreguuuudd människa!!!! Ta det lungt!
Nu ringer jag Mannen å skvallarar... *skrattar*
Å vad ska du göra i mitt rum??? Perfekt som det är!!!

Kram!!!!
Höres sen kanske? Ska hämta Maja nu...