måndag 13 oktober 2008

Koppar

God Mitt på dagen
Sitter på jobbet nu och har precis tagit mig en kaffe och en macka så då passar jag på att fika tillsammans med bloggen ;-)
Längtar hem till min lilla byrå som jag skall fixa med, målade den en gång igår .. inte lådorna dock eftersom mannen måste hjälpa mig att leta reda på en skruvmejsel som passar.. skall sätta dit nya knoppar- Jag testade med den lilla vi hade men den gick inte.. och är det inte underligt. Jag talade om för mannen att:
- Älskling den passar inte
Men ÄNDÅ var han tvungen att testa om den verkligen inte gjorde det .. innan han gick och letade reda på en annan , som han iofs inte hittade.. Men varför skall alltid män dubbelkolla kvinnor när det kommer till hantverkssaker??!! Ursäkta men jagh är uppvuxxen med en yxa i ena handen och skruvat har jag gjort en massa i mina dagar, Det är inte han som skruvar ihop våra Ikeagrejor direkt. Men det är bara att låta dom hållas skratt Hittade igen en ny nätbutik i dag som jag gillade mycket.. http://www.cestlavie.se/shop/ , har själv aldrig vart in där tidigare så dags att lägga en önskelista där med kanske ,-)
Titta bara på det här setet för barn. Bedårande!
Eller de här kopparna som iofs inte kommer in förrän om ett par veckor MEN.. ÄNDÅ!!!


Butik väl värt ett besök, jag är väldigt svag för rosiga koppar så där fick dom mig på kroken ;-) Back to work! På återskrivande / C

2 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Ja men visst är det underligt med allt detta "dubbelkollande"??? *ler*
Som en annan som har sagt att Skit-bilen (läs:Passaten) mest troligt har badat innan vi köpte den.... Nu som först tror mannen mej.... Hmmm vi har ju bara haft bilen i typ 4.5 år.... Men men... eller ska jag skriva Män män... *skrattar*
Du e bäst!
Kram

Mamma-Mu sa...

Ja men visst är det underligt med allt detta "dubbelkollande"??? *ler*
Som en annan som har sagt att Skit-bilen (läs:Passaten) mest troligt har badat innan vi köpte den.... Nu som först tror mannen mej.... Hmmm vi har ju bara haft bilen i typ 4.5 år.... Men men... eller ska jag skriva Män män... *skrattar*
Du e bäst!
Kram