tisdag 7 oktober 2008

Kurser för män 2008 Folkhögskolan
fristående kurser för män HT-08

Kurs 1 Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.

Kurs 2 WC-papper.
Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? Diskussionsgrupp

Kurs 3 Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägger man ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar

Kurs 4 Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.

Kurs 5 Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela huset upp och ner.
Öppen forum

Kurs 6 Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband

Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.

Kurs 8 Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator

Kurs 9 Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel

Kurs 10 Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.

3 kommentarer:

Magdalena Martin sa...

*hahahahihihihaha* du är för rolig du! :-D

Väldans vackert hus ni bor i, när får man komma på middag!?? Sånt hus vill jag också ha! Ni måste trivas så bra :) Hoppas du blir nöjd med varorna, må så gott och hälsa!
*kram*
M

Frida - Doula i Östergötland sa...

Ha, ha, den där är så bra! Har den i min blogg också!

Anonym sa...

Min man kan allt det där utan att ha gått kurserna *stolt*;-) Får tacka hans mamma helt enkelt för själv skulle jag behöva gå en hel del av dom där kurserna tror jag:-D