lördag 11 oktober 2008

Räkkväll

God Kväll
Det blev ingen loppis i dag, Mannen tog barnen och han tyckte att jag skulle ta en dag och njuta.
Sååå.. Jag åkte på kungsmässan och shoppade lite. Hittade en hel del kläder till barnen och faktiskt lite till mig själv också..
En kjol och topp på sister , även ett par knästrumpor så nu kan jag ju kanske bli riktigt snygg ;-)
I kväll skall vi han en TV-Fri kväll efter barnen lagt sig, vi skall sätta oss i matsalen och äta lite räkor och småplock.. bara mysa oss tillsammans. vi brukar roa oss med att stänga av tv-n då och då.. Är ju viktigt att få prata med varandra och MYSIGT.
Nu skall jag titta på cirkusuppträdande av våra barn.. Har sett det så där en 15 ggr den senaste timmen.. Är det det HÄR jag har låtit min mamma stå ut med när jag var liten.. Stackare ;-)
Nu blir det som sagt Cirkus sen skall jag lägga vildara och umgås med mannen i mitt liv.
/ C
Ps: TV-fritt är även Datafritt.. Shit också! ;-)

Inga kommentarer: