måndag 27 oktober 2008

Ännu en mysig nätbutik upptäckt i dag .-)






Hittade till http://www.hemmetsallarum.se/ i dag. Jag har inte vart inne på den sidan innan och än en gång hittade jag en massa mysiga prylar. Tänkte först att jag lägger det på önskelistan men av mannen så vill jag ju ha smycken och vackra saker som man kan bära. Dessutom vill jag inte göra det allt för lätt för honom, lite får han allt tänka. MEN.. jag tror iofs inte att han hittat hit till min blogg ;-) Det fanns en del på denna sida så in och kika. Jag har haft en bra dag på jobbet i dag och i dag får vi nattgäster, en kille från Firman som skall bo över.. Kanske hämtpasta blir middagsbjudningen, ja så får det bli ..
Tjejerna har vart hos farmor och farfar i dag och myst, fick inte ens i dom frukost i morse.. de skulle äta det DÄR.. så var det bara..
Nu skall jag sätta mig och måla lite med tjejerna.
På Återskrivande
/ C


4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ojojoj; nu måste jag j u in där och glotta och glana :)
DU; ha en fin kväll.
kram Lallis

♥ cloudberrie ♥ sa...

Tack för besöket ;) Vad snällt att du ville lämna en liten rad.
Fin blogg du har! Massor med mysigt att kika på, återkommer gärna!

Kramis från Eva

Anonym sa...

GODMORGON!
Oj, vad mycket roligt jag ser och läser här hos dig....
Fast just nu har jag ju inte tid!
Det var bara såååå svårt att låta bli att "gå in" trots tidsbristen.

Tack för din kommentar. Jag återkommer!
Lev & Må!

A home far away sa...

Oj den tvättmedelskburken var ju sååå fin!

Du frågade varför vi bor i Singapore, jo det är för att vi ville flytta hit och makens avdelning ville öppna ett Asien kontor, alla glada o nöjda:_

Ha en fin dag
//Gunilla i Singapore