tisdag 7 oktober 2008

Tacos o Madicken

Go eftermiddag, nu har jag och tjejerna precis ätit Tacos de var hungriga tidigt i dag eftersom de hade ätit fisk på dagis fick jag förklarat för mig ;-)
Det var i alla fall smaskens, läkaren ringde mig på jobbet i dag och jag fick reda på att jag hade en bakterie i magsäcken och inte nog med att jag skall äta Losec , nu skall jag ha pencillin också.. Kanon! Skall det aldrig ta slut?!
Det gick bra på jobbet.. Höll mig till två koppar kaffe, men det är inte lätt att helt lägga om sin livsstil och Cola saknar jag ibland så jag skulle kunna döda för att få känna den fantastiska drycken rinna ner i min strupe *snyft*
I dag fick jag en sms-avisering att jag hade ett paket från Par Courrier att hämta på posten, tjohoooo nu kommer mina grejor, lagom till i morgon när jag skall jobba från hemmaplan, det kommer att bli jobb varvat med en massa pyssel .. Barnen tittar just nu på Madicken , tänk vad Astrid Lindgrens filmer är underbara.. Hade det inte vart för att jag sett Madicken så där 50000 Gånger så skulle jag gärna satt mig ned och tittat jag med. Men hade fått Amelia i dag så snart skall jag göra flickorna sällskap men med en tidning och en kopp te..
I dag fick jag en sån längtan efter att åka iväg.. Min vän M kommer inte att ha tid för stockholm innan Jul men jag funderar starkt på att åka i alla fall.. Skulle så gärna vilja komma iväg.. vill göra nåt SJÄLV! I dag var en snygg och en ful sotare här och sotade och tittade till våra kakelugnar (har 3 stycken och en braskamin) så de hade att göra, men en av dom var riktigt ögongodis.. Har aldrig sett sotare som något sexuellt men jag är beredd att ändra mig nu ;-) Fy så får man väl inte säga om någon annan än sin man men jag kan lova att det är just min MAN som tjänar på det .. för jag får dåligt samvete av att bara tycka att någon annan man är attraktiv .. *skratt*Nu skall jag slå mig ned med tidningen och mitt Te, så jäkla hälsosamt så det är inte sant!
/ C

Inga kommentarer: