fredag 24 oktober 2008

Syster Lycklig


God Morgon

I dag skall jag och tjejerna på ett busland i Göteborg tillsammans med min kusin och hennes två barn, skall bli trevligt. MEN jag har hunnit surfa runt lite på morgonen på http://www.systerlycklig.se/ och hittat dessa bedårande saker. De två prickiga lådorna skulle jag vilja ha i tjejernas lekrum . Den stora tjejen har en hel del småsaker sp skulle passa finfint att ha där i. Lampan ja den skulle passa precis överallt.. Vill ha! Jag och tjejerna gillar att baka och nu närmar sig snart julen och då behövs det nya förkläden, tycker ni inte det och visst kan man väl ha lite blommigt även på jul?
I dag tänkte jag ge mig på att göra iordning lite mer på lekrummet, sätta in förvaringsboxarna jag köpte på ikea i går och sortera lite.. Men först BUSLANDET! Tjohoo ;-)
/ C





3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men du vad fint du visar:)
Och kul att åla till busland. Då får ni också passa på att busa riktigt mycket;)
Eller..så dricker man kaffe och njuter av samtal och glada barn.
Ha en riktigt fin helg.
Kram Lallis

Fröken Fräken sa...

Låter som en bra uppvärmning inför helgen! Här var det blommigt.. funderar på om nästa utlottning ska bli ett par knytgardiner som jag aldrig har använt som är i den här stilen. Rosa passar nämligen tyvärr inte hos mig.
Reser av och till i jobbet. Nu i november blir det att flänga nästan varenda vecka, pust!

UllaJohanna sa...

Hejsan!

Har en liten utmaning till dig på min sida!

Kramen!!!