tisdag 7 oktober 2008

Jag har hämtat Grejorna på posten!

Paketet oöppnat i köket..

Tjollahopp Tjollahej! Åh vad glad jag blev när jag fick en paketavisering via SMS..
- Du har paket att hämta.
"U bet i Have!!" Tänkte jag och drog iväg så fort mannen satt sin fot innaför dörren för att hämta sakerna..
Bråttom bråttom hade jag så bråttom att jag lyckades få mitt livs första p-bot.. 500 spänn i sjön då, så jäkla klantigt ställde mig på en handikappparkering och jag SÅG inte att det var det så det var igentligen rätt åt mig.. Men surt i alla fall..
Fick ut paketet och när barnen gick o la sig var det dags *gnuggar händerna* Nu skulle det öppnas.












Sakerna på bordet & Skylten tillfälligt placerad i TV- Rum

Det var verkligen JÄTTE fina saker och än en gång blev jag sååå nöjd, jag är snart stammis där.. :-D När blir man stammis?, finns det någon regel? *ler*
I Morgon skall jag inreda ordentligt med sakerna men eftersom Barnen sov och jag inte kunde gå upp och börja dra och flytta på saker så får det bli i morgon *längtar* Men nu har ni fått en liten titt på dem i alla fall!


TACK TACK


http://www.parcourrier.se/



Mina älskade grejor upplagda på Köksbordet.. ( i morgon blir det inredning av gästrum!)

Ha en mysig kväll!
/ C

4 kommentarer:

Frida - Doula i Östergötland sa...

Vilken fin skylt!

Mamma-Mu sa...

Men vad fina grejjor! Blir lite avis! Har dock fått mail om att kalendern är på G... Lite å se fram emot ialla fall... Eller ja jag ska ju ställa iordning ett helt hus för ett kalas på lördag! Har beställt vimplar å grejor... Roligt!
Hörs imorgon!
KRAM KRAM

Anonym sa...

Hej Christine!

Du har fått äran att vara huvudpunkt på mitt sista inlägg för dagen!
Läs så förstår du.

Ha det bra!

// Åsa

Anonym sa...

Hej

Vi bor ju även ganska nära varandra :)
Vad har ni för företag?
Vi säljer ju värmepumpar som du säkert läst och har verkligen hur mycket som helst att göra just nu. Håller med om att det är kul att vara egen men ibland har jag lust att sälja skiten och jobba på ICA istället!

Ha en bra dag!

Åsa