lördag 11 oktober 2008















God Morgon!
Vill Börja dagen med att sjunga..
Vad är det för dag i dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är MAJAS födelsedag.
HURRA HURRA HURRA!
Vår "lilla" extratjej i Östersund Maja fyller 7 år i dag.. Skruttan. Känns en en gång tråkigt att man bor så långt borta eftersom jag gärna hade velat vara med och fira henne :-( MEN nu är det inte länge kvar till jul och då får vi ju lite tid tillsammans innan ..
Kattungarna har vuxit och snart kan de gå, nu liksom krälar de sig fram .. Hunden tror även denn gång att det är hennes ungar *suck* Är det inte så att hundar och katter skall avsky varandra?
I dag skall vi gå på den "berömda" loppisen som prutar på sig själv, fick en liten inredningide i går men den behåller jag för mig själv ett tag . I dag har mannen fått sovmorgon.. Jag gick upp strax efter sju med barnen och nu har jag hunnit fått i mig te och macka så jag är MÄNNISKA igen.. Mannen köpte två jätte fina teer i går med fina burkar som present till mig, gulligt när man inte förväntar sig nåt, då blir man extra glad.. Det var rött och grönt te det är de teerna som är mest skonsam mot min mage nu..


Nu skall jag leka buss med mina barn ;-) Återkommer om jag fyndar i dag .. Vilket jag har på känn *Ler*

/ C

1 kommentar:

Anonym sa...

sicka söta kattungar! =)