lördag 25 oktober 2008

Önskelista





Hej på er!
I dag har vi vart till mannens syster och druckit kaffe och ätit en massa gott.
Surfade runt lite bland nätbutiker igår och hittade som vanligt saker som jag VILL ha..
Titta bara på den underbara Asken och den söta ängeln, kan tillägga att jag är barnsligt förtjust i både änglar och madonnor..
Dessa godbitar hittade jag hos. http://www.eikkala.com/ vill tillägga att det finns en massa andra vackra saker att köpa där med eller kanske "bara" hämta insperation.. Jag har hämtat massa ideer runt om på cyber som jag sedan nyttjat på mina gamla möbler..
Högt upp på önskelistan. Gjorde även ett besök till Countrystyle och hittade även där saker, men kanske inte enbart till mig själv..
Cath Kidston badskum `bathfizz, det är väl en UTMÄRKT present till en svägerska på jul..
eller titta på den här mysiga klockan..
Jag skulle våga påstå att den passar lika bra att ge till en liten prinsessa som till Svärmor eller väninna.. Vad tycker ni? Titta in på http://www.countrystyle.se/ .
Nu skall jag fortsätta att måla på Prinsesskabinen ;-)
/ C

PS: bilderna på produkterna har jag lånat av respektive nätbutik

Inga kommentarer: