fredag 10 oktober 2008

Ikoner


God Morgon I natt sov tjejerna hela natten i sin säng, UNDERBART. Hörde vår lilla tjej stå vid vår sängkant i morse..
- Mamma jag vill sova med dig
Varav den stora också kröp upp, kände oss utvilade och fick en bra start på morgonen. Nu har vi precis ätit frukost. Vi är lediga på fredagar och det brukar resultera i att vi går i pyamas fram till klockan 12 ;-) Nu har vi precis ätit marmelandmackor och jag har fått i mig kaffestarten så nu är jag människa.
Hittade de är Ikonerna på http://www.nogautvalt.se/ och blev jätte glad , beställde dessa.
Vi har redan sånna här ikoner fast i andra motiv och har letat efter fler men inte hittat det, men nu så.. *gnuggar händerna*
den som det står "princess" på tänkte jag ha ovan tjejernas dörr och de andra till vårt sovrum eller så.. vi får se men nu kommer mannen att bli glad , han gillar de här jätte mycket.
Som sagt vi har sånna här på dessa ställen nu..Mot matsalen..


och i biblioteket


Det finns en till sak som har invarderat vårt bibliotek.. En spanjor.. stor som tusan.. Men mannen måste ju också få vara med att bestämma lite hemma.. Men den här saken har skrämt mig många kvällar när jag vart själv hemma ;-)

Say Hallo to mr Spanjor! En spansk riddare i plåt.. Hmm...

/ C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Men men men.... Det är ju sånna jag vill ha.... Hade inte du shoping stopp för denna månad sedan flera dagar tillbaks... Så packa inte upp detta utan skicka det vidare till Östersund du där de hör hemma... *ler*

Rings sen kanske va???

Kram!
(idag känns det som att du är långt borta.... )