onsdag 8 oktober 2008

Gästrummet börjar ta form!










Gästrummet börjar ta form, sov bra i natt.. första natten på MYCKET länge, losecen börjar verka.. Tack Doktorn och TACK mannen för att du tagit barnen på natten varje dag sedan du kom hem! Måste nog köpa en liten present till honom.
I dag har jag jobbat lite hemma och även fått börjat att pyssla i gästrummet, snart blir det som jag vill!.. det är inte gjort på ett kick att göra iordning ett rum direkt, men sakta med säkert börjar det ta form.
Skall även elda i kakelugnen i barnens rum i dag eftersom sotaren sa okey på det, Mysigt att ligga och läsa saga för dom med eld brinnande. I dag skall jag natta dom, så de så!
Tänkte att jag lägger in lite bilder på gästrummet med som sagt det är INTE färdigt ännu..
Solen lyser här.. är helt underbart ute och nu skall jag ta en promenad med "lilla" hunden.
/ C








2 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Åhh vad härligt det ser ut! Å det är ok att nämna vems rummet är!!!! Du behöver inte titulera det som gästrummet när både du och jag vet att det är mitt och mannens rum... Ni får bara betala för det å ev. låna ut det någon enstaka gång... *skrattar*

Underbara bilder!
Kram kram

Eleonor sa...

Ser jättetrevligt ut! Roligt att du börjat blogga igen. :)

Kram!