söndag 12 oktober 2008

Vill ha, måste ha..

Jag vet jag har köpstopp denna månaden på heminredning, jag skall inte! MEN jag kanske kan få lägga till lite av vad jag SKULLE vilja ha och kan köpa den 1:a November? Det där med köpstopp kanske inte fungerar riktigt.. Hmm.. eftersom jag köpte en byrå på loppis och nya handtag till den? .. Men det var så lite pengar så det kanske inte räknas.. Sen skall jag till Ullared på Torsdag kväll.. Men jag LOVAR skall inte köpa heminredning , BARA julklappar .. Men kan man kanske göra som kråkan i mamma mu.. man köper och slår in till sig själv till jul, då måste det väl ändå hamna på December månad?
Ja ja .. skitsamma, jag skall inte nätshoppa mer denna månad i alla fall ;-) Men här kommer vad jag VILL ha.. tänk om dom tar slut.. Åhh hemska tanke..

Detta är önskelistan . Madonna från nordljus..
och titta bara på dessa LJUVLIGA julstrumpor/skridskor.. från Par Courrier.. dessa måste jag bara ha i jul till barnen, till min fördel att de inte kommer in för beställning förrän i slutet på oktober. Ramarna som man kan "stoppa" in hela sin familj i vill jag också ha!! *drömmer mig bort* även dessa från Par Courrier..

Glömde tala om att det TV-fria kvällen i går var jätte mysig, vi satt länge i matsalen och åt och pratade.. Sedan blev det kortspel. Jag vann mest!!! Jag är en dålig förlorare OTROLIGT dålig sådan men jag kan meddela att jag om möjligt är en ännu sämre vinnare.. Jag kan inte sluta slå mig för bröstet och tracka ned på den som förlorat. Jag fattar att det inte är roligt att spela med mig, men jag kan bara inte hålla mig.. *ler*
Sorry Mannen.. Men kom ihåg.. Secound up is the first Looooooooser !! ;-)
Åter till byråmålning.
/ C

1 kommentar:

Anonym sa...

Skogsnuvan säger: Vad det är synd att du bor så långt bort. Annars kanske jag kunnat låna dina barn och gå på mamma mu. Jag gillar barnfilmer och brukar låna barn så jag kan gå och se dom. Nu har alla barn jag brukat låna blivit tonåringar och vill inte gå på sån film Attans. Din byrå blir säkert jättefin. Ha det!