onsdag 22 oktober 2008

You made my day!


Hej!
När jag kom hem från jobbet i dag så låg det så klart en räkning i brevlådan OCH ett brev. Ett HANDSKRIVET brev från min väninna Mimmi! Brevet gjorde hela min dag.. hur länge sedan var det inte jag fick ett handskrivet brev och så vackra ord.. Visst är det fantastiskt att ha vänner..
Så ta er tid att skriva ett helt vanligt brev till någon ni tycker om , det tror jag alla uppskattar.

Mimmi.. A cirkle is round and has no end - that´s for how long you will be my friend.
För er som undrar vem den här underbara människan är, titta in på : http://www.livetsommamma-mu.blogspot.com/
Skriver mer ikväll, tänkte fota ett av badrummen lite, kanske någon har tips på hur jag skall mysa till det .. ?
/C

3 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Så det har kommit fram nu... *ler*

Ringer så fort jag har medlat fred mellan kidsen...

Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Jaaaa och tack för påminnelsen. vanliga brev är såååå härliga att få dessa dagar:)
Ha en fin kväll, gumman.
kram Lallis

UllaJohanna sa...

... och så går det att spara. Breven menar jag. Och DET är värt en hel del...

Ha det bra!

Kram!